"In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de uitzendkracht en de opdrachtgever in de breedste zin van het woord. Je krijgt dan ook te maken met de meest uiteenlopende zaken. Van het inschrijven van de uitzendkracht tot het verzorgen van de vestigingsadministratie. Je hebt een echte doenersmentaliteit en voelt je in de hectische uitzendwereld helemaal thuis. Regelen is een van je sterkste punten. Dit doe je op een professionele en betrokken manier. Je levert kwaliteit in dienstverlening en je doet wat je zegt, want daar hechten we bij Timing veel waarde aan. Kortom een functie met veel verantwoordelijkheid waarbij dynamiek voorop staat.
Wat vragen we: Je hebt een grote zelfstandigheid in het uitvoeren van je functie. Vandaar dat we op zoek zijn naar iemand met power; een echte ‘doener’ die van aanpakken houdt en ons team op dynamische wijze kan versterken. Je bent bezig met een HBO opleiding en hebt bij voorkeur al wat werk-/stage ervaring. "
" Our client is an international bank, situated with its headquarters in Amsterdam. One of the departments at the headquarters provides advisory service to management and staff in the Netherlands to meet the banks global compliance standards and relevant local regulatory requirements. It operates in alignment with the other Business Units and related departments. Moreover this department analyses external and internal integrity risks and develops, communicates and maintains compliance policies for controlling those risks. It translates the policies into integrated organisational and administrative guidelines contributing to integrity risk awareness. It further provides relevant training, monitors compliance with such guidelines and facilitates that deficiencies are reported to key stakeholders and rectified. For the support of the Senior Vice President of this department we are looking for a :
Secretary
Functiebeschrijving
Handling phone calls Handling incoming and outgoing mail Responsible for efficient calendar management Making travel arrangements Responsible for filing of documents Handling invoices Maintaining contact with international relations
Uw profiel
Minimum education on MBO level, preferably supplemented by secretary education Excellent knowledge of the English and Dutch language both in writing and in speaking Experience in Windows XP, PowerPoint, Excel and Lotus Notes Able to operate in a team of department secretarial support Flexible attitude concerning working hours High level of Service Representative Enthusiastic Upright and trustworthy Handling invoices Teamplayer
3 comments:
"Amsterdam
Starter
Algemene secretariaatswerkzaamheden:
afhandelen van telefoon, e-mail en post
verzorgen algemene correspondentie
administratieve ondersteuning projectmanagers (zie ook projecten)
beheer voorraad kantoorartikelen
algemene ondersteuning
bijhouden van kas a.d.v. bonnen
notuleren vergaderingen
debiteurenadministratie
Ledenadministratie:
verwerken nieuwe leden, opzeggingen en mutaties in database
welkomstbrieven naar nieuwe leden
algemene correspondentie leden
versturen van facturen naar leden
Slagzinnenregister:
uitvoeren van ‘searches’ in het slagzinnenregister
verwerken van informatie aanvragen over slagzinnenregister
verwerken van slagzin indieningen voor twee maandelijkse vergadering
facturatie van searches en indieningen
bijwonen van commissie vergadering
uitwerken van besproken zinnen & notulen tijdens vergadering
Website:
- actueel houden van de website
- maandelijks versturen van de nieuwsbrief E-zine naar de leden
- aanpassen centrale agendaProjecten (eventueel):
versturen van uitnodigingen voor bijeenkomsten i.s.m. projectmanager
uitvoerende werkzaamheden t.b.v. de locatie, spreker(s), badges
aanwezigheid en ondersteuning bij bijeenkomsten
Secretariaat ReclameArsenaal:
post verwerken en doorsturen
telefoon en e-mail beantwoorden/doorsturen
ledenadministratie en facturatie
archivering
Minimaal MBO-opleiding, starter, pre M&C opleiding.
Accuraat, organisatorisch, pro actief, vlotte pen, bekend met offfice, uitstekend nederlands, extrovert
Mogelijkheid tot jaar contract"
"In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de uitzendkracht en de opdrachtgever in de breedste zin van het woord. Je krijgt dan ook te maken met de meest uiteenlopende zaken. Van het inschrijven van de uitzendkracht tot het verzorgen van de vestigingsadministratie. Je hebt een echte doenersmentaliteit en voelt je in de hectische uitzendwereld helemaal thuis. Regelen is een van je sterkste punten. Dit doe je op een professionele en betrokken manier. Je levert kwaliteit in dienstverlening en je doet wat je zegt, want daar hechten we bij Timing veel waarde aan. Kortom een functie met veel verantwoordelijkheid waarbij dynamiek voorop staat.
Wat vragen we:
Je hebt een grote zelfstandigheid in het uitvoeren van je functie. Vandaar dat we op zoek zijn naar iemand met power; een echte ‘doener’ die van aanpakken houdt en ons team op dynamische wijze kan versterken. Je bent bezig met een HBO opleiding en hebt bij voorkeur al wat werk-/stage ervaring.
"
"
Our client is an international bank, situated with its headquarters in Amsterdam. One of the departments at the headquarters provides advisory service to management and staff in the Netherlands to meet the banks global compliance standards and relevant local regulatory requirements. It operates in alignment with the other Business Units and related departments. Moreover this department analyses external and internal integrity risks and develops, communicates and maintains compliance policies for controlling those risks. It translates the policies into integrated organisational and administrative guidelines contributing to integrity risk awareness. It further provides relevant training, monitors compliance with such guidelines and facilitates that deficiencies are reported to key stakeholders and rectified. For the support of the Senior Vice President of this department we are looking for a :
Secretary
Functiebeschrijving
Handling phone calls
Handling incoming and outgoing mail
Responsible for efficient calendar management
Making travel arrangements
Responsible for filing of documents
Handling invoices
Maintaining contact with international relations
Uw profiel
Minimum education on MBO level, preferably supplemented by secretary education
Excellent knowledge of the English and Dutch language both in writing and in speaking
Experience in Windows XP, PowerPoint, Excel and Lotus Notes
Able to operate in a team of department secretarial support
Flexible attitude concerning working hours
High level of Service
Representative
Enthusiastic
Upright and trustworthy Handling invoices
Teamplayer
"
Post a Comment