Sunday, August 27, 2006

Beter...

Donald Kaufman: I'm putting in a chase sequence. So the killer flees on horseback with the girl, the cop's after them on a motorcycle and it's like a battle between motors and horses, like technology vs. horse.

Charlie Kaufman: And they're still all one person, right?

~ Adaptation

Click...




You Are: 50% Dog, 50% Cat



You are a nice blend of cat and dog.

You're playful but not too needy. And you're friendly but careful.

And while you have your moody moments, you're too happy to stay upset for long.

6 comments:

Emerald. said...

Back. Lash...

Emerald. said...

Lapje. TCZOAO...

/

...leidenuniv.nl

Emerald. said...

<<<

<<<

Emerald. said...

"Beste Eva!

Leuk om weer wat van je te horen! Ik wachtte al op je antwoord! Maar ik ga ff iedereen morgen bellen voor een bevestiging, ik mail je maandag terug voor de bevestiging! Hopelijk vind je dat goed! Ik ben blij dat je zoveel leuke suggesties hebt! Ik kom in ieder geval langs om af te spreken, om alles met je door te spreken! Ik heb mijn agenda nu niet bij de hand, maar dat mail ik je maandag ook ff door! Heel veel succes met de voorbereidingen en je hoort maandag meer van me!

MvG Ebed

"

Emerald. said...

"> > Beste Eva,
> >
> > ik zit nu in Indonesie dus het zou heel goed kunnen dat mijn collega's
>reeds
> > contact met u hebben opgenomen. zo niet, dan wil ik bij deze bevestigen
>het
> > een heel leuk initiatief te vinden. Als ik in september weer in Nederland
> > ben zal ik contact met u opnemen. Over kostuums beschikken wij zelf, of
>wij
> > kunnen hieraan komen via oom Piet.
> >
> > hartelijke groet,
> >
> > Tom Hoogervost
> > Hoofd Internationale Relaties
> > Permai"

Emerald. said...

"Beste Ebed, Tom en Esrih,

Hebben jullie kunnen inventariseren wie met jullie mee wil lopen tijdens de
optocht op 3 oktober?
Zodra jullie namen van deelnemers hebben, zouden jullie die dan aan mij door
willen geven? Dan kan ik de deelnemerskaarten in orde maken.

Zoals ik al eerder schreef hebben we de betjak van Oom Piet op die dag tot
onze beschikking. Het is wel van groot belang dat degenen die erop gaan
rijden een keer van te voren proefrijden. Hiervoor moeten we een keer een
datum prikken in overleg met Oom Piet.

Wat betreft de kleding, ik heb het er met Lexa (van Oom Piet) over gehad wat
nu het meest geschikt zou zijn. Het is van belang het plaatje van de Gouden
eeuw (17e eeuw, koloniën) neer te zetten. Achter jullie zal een groep 'rijke
blanken' lopen, waarbij met name het contrast tussen arm en rijk duidelijk
moet worden. Brainstormend kwamen we uit op sarongs, witte blouses met hoge
boorden of singlets. Tom schreef dat jullie wellicht zelf kleding tot jullie
beschikking hebben. Dat zou erg mooi zijn. Sarongs hebben wij ook in de
opslag. En we hebben ook wel eenvoudige witte shirts, maar niet met hoge
boorden. Van Oom Piet mogen we het volgende lenen:
3 geblokte sarongs (voor mannelijke fietsers)
4 hoeden
Autobandsandalen
Heren: gestreept jasje (kraton?)
Daarbij stelde Lexa voor om een pikulan (draagstokken) met manden eraan mee
te nemen. Maar wellicht hebben jullie zelf nog veel meer ideeën om jullie
groep aan te kleden of hebben jullie zelf attributen! Ik laat jullie hier
ook een beetje vrij in, als je de koloniale tijd maar in gedachten houdt.

Voorstel is om bij Oom Piet langs te gaan. Dan kunnen we alles op een rijtje
zetten, bedenken wat mooi voor het plaatje is en kijken wat we van Oom Piet
kunnen gebruiken. Het gaat dan natuurlijk ook om aantallen, zodat we weten
hoeveel sarongs/blouses/singlets etc we nog moeten regelen. Ik hoop dat
jullie zelf hier een eind mee kunnen komen. Wie van jullie (meerderen mag
natuurlijk ook) zou hiervoor met mij kunnen afspreken? Aangezien Lexa vanaf
23 september zelf weggaat, is het handig dit begin september te doen, zodat
zij de spullen kan uitzoeken en klaarleggen.
Mogelijke data: vrijdag 1 sept., zaterdag 2 sept., event. woe 6 sept (vanaf
half 5), zaterdag 9 sept. Zit hier iets bij?

Ik hoor graag van jullie!
"